Programează-te

Tratament cu plasmă trombocitară

Tratament cu plasmă
trombocitară

Tratamentul cu plasmă trombocitară este o metodă inovatoare de terapie a bolii parodontale ce constă în injectarea locală, la nivelul gingiilor, de plasmă. Plasma este obținută chiar din sângele pacientului, deci posibilitatea apariției de efecte adverse sau alergice este practic NULĂ, fiind un tratament 100% natural.

Denumirea oficială a acestei tehnologii este PRF (Platelet Rich Fibrin) sau fibrină bogată în trombocite. Fibrina este o proteină care se formează după orice leziune a mucoasei sau rană, și este responsabilă pentru blocarea rapidă a vaselor de sânge. Trombocitele sunt celule sanguine care, de asemenea, după lezarea țesuturilor, se adună la marginile plăgii și creează așa-numitul tromb care oprește sângerarea. Astfel, injecțiile cu plasmă reprezintă tratamentul ideal pentru refacerea naturală a țesuturilor inflamate.

Parodontoza este cauza numărul 1 a pierderii timpurii a dinților!
Programează-te pentru o consultație și află starea gingiilor tale. Ia măsuri din timp!

Cum funcționează tratamentul cu plasmă?

Plasma trombocitară funcționează excelent în tratarea bolii parodontale, micșorând mobilitatea dinților, conferind gingiei un aspect sănătos și stimulând creșterea osului.

Plasma trombocitară este un stimulator biologic cu eficiență înaltă al proceselor de regenerare, care conține factori de creștere în concentrație mare, precum și enzime, proteine și vitamine în combinație naturală.

Tratamentul cu plasmă trombocitară are ca scop nu doar îndepărtarea inflamației gingivale în sine, ci și declanșarea proceselor naturale de restabilire a culorii, formei și structurii țesuturilor parodontale și prevenirea pierderii consistenței țesutului osos.

Datorită factorilor de creștere pe care îi conține, plasma favorizează formarea de noi vase de sânge, și astfel stimulează circulația sangvină la nivel local și implicit „hrănirea” gingiei. Totodată, are loc procesul de întărire a țesutului osos existent și de formare de țesut osos nou. În plus, se activează și imunitatea locală.

Ce rezultate se pot obține?

Plasma injectată stimulează local procesele de regenerare a țesuturilor, și poate fi folosită într-o serie întreagă de proceduri stomatologice, precum:

• prevenția bolii parodontale: contribuie la menținerea stării de sănătate normală a gingiilor
  • gingivita: reduce inflamația gingivală și sângerarea gingiilor; redă forma și culoarea normală a gingiei
  • mobilitate dentară: contribuie la diminuarea mobilității și atașării ferme a gingiei la dinte
  • boala parodontală localizată: combate boala; stimulează refacerea țesuturilor afectate; reduce mobilitatea dinților
  • boala parodontală ce afectează porțiuni extinse sau în totalitate țesuturile parodontale: combate boala; stimulează refacerea țesuturilor afectate; reduce mobilitatea dinților
  • după extracții dentare simple sau complicate: reduce timpul de vindecare și riscul de umflare; elimină durerile
  • alveolită: combate efectele infecției; reduce durerile asociate și timpul de vindecare
  • după operații de adiție gingivală sau adiție osoasă: reduce timpul de vindecare; stimulează integrarea rapidă a grefelor; elimină durerile
  • după operații de implanturi dentare: reduce timpul de vindecare; accelerează integrarea osoasă a implanturilor; reduce riscul de respingere a implanturilor; elimină durerile
  • periimplantită (infecție apărută în jurul implanturilor dentare): combate boala; contribuie la refacerea osului și țesutului parodontal afectate

Această procedură este recomandată nu numai pentru a îmbunătăți starea gingiilor, ci și pentru a preveni procesele inflamatorii, mai ales la pacienții diagnosticați cu parodontoză!

+PREȚURI

Injecții cu plasmă/ședință500 RON